Kynsihuoltoa ja treeniä

Tänään on ollut ihanan keväinen ja aurinkoinen päivä☀️☺ Pääsiäisen pyhätkin menivät noin vain ja huomenna täytyisi mennä taas töihin. Ollaan otettu nämä päivät ihan rennosti: syöty, tehty ruokaa, tilattu woltista ja siinä syömisen välissä ehkä vähän ulkoiltukin 😁 Menu on sisältänyt sekä lammasta että paistettua lohta. Lauantaina tuli vastaavasti käytyä ulkona syömässä, mutta tänään ei jaksa enää panostaa vaan ruokana on pakastepizza. Nam. 



Tänään olen ollut aktiivinen: päivällä kävin kynsihuollossa Kampissa ja sieltä menin suoraan siskoni talolle soittamaan pianoa. Heillä on parempi digitaalipiano kuin minun sähköpianoni, joten aina silloin tällöin kun kerkeän, käyn siellä harjoittelemassa. Olen lisännyt to do -listalleni uuden pianon hankinnan kesän aikana. Toivottavasti se toteutuu!🎹

Olen viime kesästä lähtien käynyt Kampin Blue Lagoonissa laitattamassa kynsiini CrystaLac -geelilakkauksen. Kokeilin ensin rakennekynsiä, mutta en kerennyt huollattaa niitä kuin kerran, kun päätin, ettei ne ole minun juttu. Niillä oli vaikea olla rennosti, vaikka minun rakennekynteni olivatkin hyvin maltillisen pituiset. Ehkä niihin ajan kuluessa tottuisi, mutta minulla ne eivät meinanneet edes pysyä, joten lopetin sen leikin lyhyeen😅 Siitä lähtien olen laitattanut tuon geelilakkauksen. Se on saanut kynteni kasvamaan melkoisesti! Ennen minulla oli aina lyhyet kynnet, koska minulla on pahana tapana mm. purra niitä😬 Nyt lakan takia niitä ei pääse puremaan tai leikkaamaan, joten ne kasvavat melko nopeasti, varsinkin kun olen vielä syönyt ainakin 2kk ajan biotiinia. Ja hyvä niin! Käyn huollattamassa kynteni 3-4 viikon välein.💅

    Geelilakkaus kestää hyvänä noin kahdesta neljään viikkoa. 

Ensi kuussa minulla on tulossa vielä kaksi esitystä musiikkiopiston oppilaiden konsertissa, ennen kuin lukukausi päättyy. Onpa mennyt nopeasti aika! Ihan hullua. Äskenhän oli elokuu, kun ensimmäistä kertaa olin menossa soittotunnille ja nyt lukukausi jo lähenee loppua. Olen harjoitellut nyt kuumeisesti, jotta saan kappaleet esityskuntoon😅 Tarkoituksena olisi soittaa Dmitri Śostakovitśin kaksi ensimmäistä osaa teoksesta Three Fantastic Dances. Eka osa menee jo ulkoakin, mutta siitä tokasta en olisi niin varma. Tässä on enää noin 3 viikkoa harjoitteluaikaa🙈

Pääsiäislomalla minulla oli tehtävänä
-siirtää sähköt ja kotivakuutus uuteen kotiin✅
-tilata mieheni syntymäpäivälahja👎(tai no yhden pikkutuotteen tilasin, mutta ns. "päälahja" on vielä keksimättä😰)
-tehdä muutoksia veroilmoitukseen👎 En vaan saanut aikaiseksi, ehkä myöhemmin sitten. 
-tehdä valmennuskurssia👎 hitsi kun ei siihenkään saanut tartuttua. Sen sijaan olen tehnyt viikkosiivouksen, soittanut, käynyt ulkoilemassa ja katsonut lukuisia leffoja... 

Eli ihan hyvin meni tämä tavoitelista kun jopa yhden asian neljästä tein. Ehkä ensi viikonloppuna sitten, heh. 

Mutta tältä erää se olisi adiós! Pitää varmaan kohta hipsiä nukkumaan, vaikka en ymmärrä miten pystyn taas heräämään klo 5.30. Olen nimittäin saanut unirytmin taas lahjakkaasti sekaisin näiden pääsiäisvapaiden aikana😶



-Sofia 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lontoon reissu

Kesätauko

Elämä hymyilee